Det er obligatorisk, at vi tager opvasken, derfor er det minimalt hvad I skal gøre når I er færdige med arrangementet.
Servicen skal blot skylles af, for at undgå ekstra omkostning på opvask og sættes retur i de kasser det bliver leveret i.

Af hygiejne hensyn emballere vi alt service i plastikposer, for at der ikke skal kunne komme støv eller andet på servicen fra vi har opvasker til næste levering. – De plastikposer der emballerer servicen skal ikke med retur, de bliver ikke genbrugt.

Vi tager herefter opvasken for at sikre, at servicen er 100% ren når vi leverer til næste kunde.

Som kunde skal I skal blot skylle servicen af inden aflevering.
Modtager vi service der ikke er blevet skyllet af, bliver der efterfølgende opkrævet et ekstra rengørings gebyr, svarende til 50 % af det fulde fakturabeløb. Dette skyldes at der bliver brugt ekstra timer på iblødsætning med mere inden vi kan vaske servicen i vores maskiner.

Service der er gået i stykker eller mangler ved returnering vil blive opkrævet til dagspris inkl. eventuelle fragtomkostninger.

Viser 1–12 af 36 resultater